Αξιοποιήστε τη δύναμη τoυ Enterprise Social Collaboration

IBM_social_business_harness_the_power
Το enterprise social collaboration έχει τη δυνατότητα να μετασχηματίσει τις επιχειρήσεις, επιτρέποντας νέα επίπεδα ταχύτητας και ευελιξίας που μπορούν να οδηγήσουν στην καινοτομία και να μεταβάλουν τη δυναμική του τρόπου αλληλεπίδρασης των ανθρώπων μεταξύ τους μέσα σε έναν οργανισμό. Το social networking έχει περιγραφεί ως ένας από τους τέσσερις πυλώνες της επόμενης κυρίαρχης πλατφόρμας πληροφορικής, μαζί με το cloud computing, το mobility και το big data analytics.

Οι οργανισμοί που έχουν επενδύσει στο enterprise social collaboration αποκομίζουν ήδη σημαντικά οφέλη. Σύμφωνα με έρευνα των 1.447 στελεχών που πραγματοποιήθηκε από το IBM Center for Applied Insights, το 72% δηλώνει ότι έχει βελτιώσει την επικοινωνία και τη συνεργασία. Το 67% επιτάχυνε την ταχύτητα με την οποία καινοτομούν. Και το 64% εισήλθε σε νέα τμήματα και αγορές.

Το enterprise social collaboration μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε κάθε πτυχή ενός οργανισμού. Οι εταιρείες έχουν ανακαλύψει πολλά οφέλη, όπως:

• Πώς να αποκτήσετε άμεση εικόνα για το πώς οι επιτόπιες αλλαγές σας επηρεάζουν το bottom line, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε γρήγορες αποφάσεις και να προσαρμόζεστε σε πραγματικό χρόνο
• Αυξημένη παραγωγικότητα των εργαζομένων
• Ταχύτερη ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών

Διαβάστε αυτό το white paper για να μάθετε πώς να επεκτείνετε με επιτυχία τη χρήση του social collaboration στον οργανισμό σας και να προωθήσετε έναν μακροπρόθεσμο μετασχηματισμό με το IBM® Connections.

Tags: IBMVerse, IBMSmartCloudNotes, IBMFiles, IBMDocs, InstantMessaging, ConnectionsSocial, Webmeetings, ibm, businessoptimization

What is Social Business

btn_watch2
Μάθετε πως το social business εμπνέει την καινοτομία και βελτιώνει την οικονομική απόδοση. Δείτε το video.

The_bottom-line_of_social_business

Δείτε μια σημαντική στατιστική: Οργανισμοί που παρουσιάζουν υψηλές επιδόσεις στα οικονομικά τους δίνουν 57% περισσότερες δυνατότητες στους ανθρώπους τους να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλεία συνεργασίας. Σαφώς, η χρήση των κοινωνικών δικτύων μεταμορφώνει τον τρόπο που οι άνθρωποι εργάζονται και ασχολούνται με πελάτες, συνεργάτες και ενδιαφερόμενους. Οι λύσεις μας για social business έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν εξαιρετικές εμπειρίες εργασίας μέσω intranets για τους εργαζομένους, επικοινωνίες σε πραγματικό χρόνο, μηνύματα, ημερολόγιο, social λογισμικό και πολλά άλλα. Όλα αυτά μπορούν να ενσωματωθούν στο υπάρχον περιβάλλον συνεργασίας σας γρήγορα και αποτελεσματικά.

Μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε κι εσείς να γίνεται μια socially forward επιχείρηση παρακολουθώντας τα βίντεο “Insights από την IBM: Τι είναι το social business με τον Alistair Rennie” όπου περιλαμβάνονται βασικά θέματα:

Πώς να χρησιμοποιούνται τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά στις εργασιακές ασχολίες και το πως μπορούν να βελτιώσουν τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους

Τι καθορίζει μια socially forward επιχείρηση και γιατί θα πρέπει να γίνετε και εσείς μια από αυτές.

Κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να βελτιώσουν το περιβάλλον συνεργασίας σας, ώστε να σας βοηθήσουν για την καλύτερη λήψη αποφάσεων και να εμπνεύσουν την καινοτομία στην επιχείρηση σας.

Insights from IBM: Τι είναι το
Social Business με τον Alistair
Rennie
Μάθετε περισσότερα για το πως
μπορείτε και εσείς να γίνετε μία
socially forward επιχείρηση.
btn_watch2
Μάθετε πως το social business εμπνέει την καινοτομία και βελτιώνει την οικονομική απόδοση. Δείτε το video.


This information is provided “as is” without warranty of any kind, express or implied, and is based on current IBM product plans and strategy, which are subject to change by IBM without notice. IBM shall not be responsible for any damages arising out of the use of, or otherwise related to, this document. Nothing contained in this document is intended to, nor shall have the effect of, creating any warranties or representations from IBM (or its suppliers or licensors), or altering the terms and conditions of the applicable license agreement governing the use of IBM software.


Evaluate Your Relationships

IBM_Workforce_Assessment_Tool

Social technology has changed the way people interact, helping people to connect, communicate, and share information in ways that were not possible before. Social business excels at leveraging these technologies to create highly engaging and personalized connections between people, information and process and as a result they are transforming their business by creating a more productive workforce and delighted and loyal customers.

Does your organization know how to gain a competitive advantage through the power of social?

Are you effectively building and leveraging your organization’s greatest asset – your workforce?

In just a few easy steps, you can start on the road toward transforming your business. First, access the workforce and customer experience assessment tool, and then respond to a quick questionnaire. You will instantly receive a customized scorecard, which you can download for and share with your colleagues.
Your customized scorecard report will help you:

1. Understand the effectiveness of your existing workforce and customer experience practices.
2. Learn more about the value of workforce and customer experience and its impact on your business
3. Identify next steps that can help he transform your organization into a best-in-class organization.

We hope you will consider taking the IBM Workforce and Customer Experience Assessment and share your results with your colleagues. To further discuss this scorecard report, learn more about Smarter Workforce or Customer Experience, please contact your IBM Sales Representative or InTek Business Optimization Consulting, or email us at social@intek.gr


Additional Resources:

IBM Social Business Home
IBM SmartCloud for Social Business


Thing Big. Deliver Big. WIN BIG

img_1

Business Partner Summit

In the new era of computing, competition is fierce. Clients are struggling to manage the explosion of information and every software vendor is touting big data and analytics solutions. Attend the complimentary Business Partner Summit on Sunday, November 3rd, designed to help you maximize performance and drive better business results. Learn how to help clients evolve their thinking and expand their capabilities to exploit and drive value from all data and content by teaming with you and IBM.

General Session guest speaker, Christopher Gardner, is an entrepreneur, philanthropist, and New York Times bestselling author who will share his philosophies on life, legacy and the pursuit of happiness. Mr. Gardner’s amazing story was published as an autobiography, The Pursuit of Happyness, and later followed as a film release staring Academy Award nominee Will Smith.

The Business Partner Summit is the perfect prelude to Information On Demand 2013. Register for the conference before September 13th and take advantage of Early Bird rates. Save $300 on registration – plus an additional $100 if you are a returning attendee.

img_g_3

img_1_2


Start exploring content today with our Session Preview tool

This easy-to-use tool gives you an early view of sessions and activities you can expect at the conference, so you can start planning. Search for sessions by program, track and keyword, and view the details. Be sure to bookmark the site, so you can check back often as content is being added regularly.


What to expect at Information On Demand 2013
  • Learning opportunities from hundreds of sessions across four unique tracks – Business Analytics, Enterprise Content Management, Information Management and Business Leadership.
  • Access the IBM ecosystem at IBM’s largest EXPO
  • Invaluable one-on-one meetings with IBM executives
  • Personal access to subject matter experts at the IBM Business Partner Café
  • Unmatched networking opportunities, including community programs and receptions
  • Deep technical education and innovative business strategies

btn_orange_reg_now


This information is provided “as is” without warranty of any kind, express or implied, and is based on current IBM product plans and strategy, which are subject to change by IBM without notice. IBM shall not be responsible for any damages arising out of the use of, or otherwise related to, this document. Nothing contained in this document is intended to, nor shall have the effect of, creating any warranties or representations from IBM (or its suppliers or licensors), or altering the terms and conditions of the applicable license agreement governing the use of IBM software.